jV3pI-u9x0m0lWjKtWba_rBsmKE Kata Dikota, Janji Ditepati: KANTOI !!! NUR MISUARI BUKAN LAGI PEMIMPIN MNLF !!!

KATA DIKOTA JANJI DITEPATI

Pihak yang berkenaan yang berminat boleh menyuarakan sebarang permasalahan Politik dan Sosio-Ekonomi serta kebajikan RAKYAT sebagaimana yang disarankan oleh Gagasan 1 Malaysia serta Transformasi Politik, Ekonomi dan Sosial yang sebenar benarnya . Amalan mengutamakan kehendak rakyat dan mengotakan setiap janji yang dilafazkan menjadi resepi turun-temurun kerajaan terus mendapat mandat rakyat sejak negara mencapai kemerdekaan, seperti kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. Pihak Admin menyokong penuh ketelusan kerajaan dalam melaksanakan dasar-dasarnya menjadi teras utama dalam memastikan agenda pembangunan negara selari dengan arus globalisasi dunia sementara kebajikan rakyat terus menjadi keutamaan buat selamanya. Semoga usaha dan ikhtiar ini akan membawa keberkatan demi kesejahteraan rakyat jelaka seterusnya mengekalkan status quo bahawa Barisan Nasional dan UMNO adalah wadah rakyat menuju masa depan yang lebih gemilang di bawah pimpinan YAB Dato'Sri Hj. Mohd Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia yang dikasihi terutamanya di dalam menghadapi PRU 13 tidak lama lagi.Semuga perjuangan ini sentiasa diberkati dan direstui sentiasa oleh ALLAH swt DEMI BANGSA, AGAMA DAN NEGARA. Janji Ditepati Kata Dikota - Ikhlas dan Bernas. - Admin / Janji Ditepati

Wednesday, March 20, 2013

KANTOI !!! NUR MISUARI BUKAN LAGI PEMIMPIN MNLF !!!

INTERNATIONAL BREAKING NEWS!!!!! MISUARI IS NOT MNLF LEADER ANYMORE !!!!!





Sebuah laporan media antarabangsa melaporkan bahawa kini misuari tidak lagi menjadi chairman kepada puak militan terkuat di Mindanou .Kini dikhabarkan kini Misuari lari ke Syiria setelah mendapat suaka politik di sana. Persoalan sekarang, siapakah yang memimpin MNLF di Filipina Selatan setelah pemergiannya ke Syiria?

"Perjuangan belum selesai, barisan hadapan perlu dibentuk untuk menghadapi sebarang kemungkinan." Ujar seorang sahabat penulis yang juga masih anak MNLF yang tinggal di Sandakan. Beliau menyambung lagi "Kalau tiada pemimpin pelapis yang berkarisma mengambil alih, kepimpinan MNLF akan disusupi anasir luar, inilah yang merisaukan".

Tak kisah lah kemana pun si Dr.Misuari tu nak pergi.Yang penting sekarang adalah bumi berdaulat Sabah sudah pun berdarah. TWH mendapat maklumat bahawa MNLF yang pernah dipimpin oleh Misuari suatu ketika dahulu adalah pengamal fahaman SYIAH dan WAHABI.

Terperanjat jugak TWH apabila malumat tersebut ada menceritakan bahawa Anwar Ibrahim juga pernah ke Indonesia untuk bertemu dengan pemimpin-peminpin militan islam di sana bagi membincangankan soal pendapat dan fahaman islam.

Tidak menolak kemungkinan bahawa Anwar juga adalah salah seorang yang mengamalkan fahaman Syiah dan Hwahabi di Malaysia. Ini dapat dibuktikan apabila pengakuan yang pernah dibuat sendiri oleh Abu Bakar Ba'shir pemimpin gerakan islamiyah Indonesia yang terkenal dengan keradikalannya




Laporan akhbar yang pernah ditulis oleh Canada Free Press prnah menyatakan bahawa pemimpin pembangkang Malaysia adalah seorang yang menjadi penyebar kepada fahaman wahabi kepada seluruh dunia.Maka tidak hairan lah sekiranya LGBT mendapat sambutan yang hangat di MAlaysia . Lihat sahaja pembuktianya di bawah ini .








Jika benar Sultan Jamalul Kiram III yang berkuasa keatas tanah Sabah yang dikatakan HARUS dikembalikan kepada Sulu semula serta mengakui bahawa tenteranya adalah pasukan tentera islam yang senantiasa mempunyai semangat untuk berperang dan berani mati dan mengikut ajaran islam, mengapa pula jamalul kiram perlu bertindak MENSYIRIKAN ALLAH? Ini jelas bahawa Jamalul Kiram juga adalah pengamal fahaman WAHABI yang dibawa oleh Abu Bakar Ba'Shir.


SOURCE : TALK WITH HAND


Kata Dikota Janji Ditepati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comment Box

social plugin - janji ditepati

Anaknilai Bloggers Group Headlines