jV3pI-u9x0m0lWjKtWba_rBsmKE Kata Dikota, Janji Ditepati: JELAJAH JANJI DITEPATI DI NEGERI TRENGGANU - LIPUTAN AWAL.

KATA DIKOTA JANJI DITEPATI

Pihak yang berkenaan yang berminat boleh menyuarakan sebarang permasalahan Politik dan Sosio-Ekonomi serta kebajikan RAKYAT sebagaimana yang disarankan oleh Gagasan 1 Malaysia serta Transformasi Politik, Ekonomi dan Sosial yang sebenar benarnya . Amalan mengutamakan kehendak rakyat dan mengotakan setiap janji yang dilafazkan menjadi resepi turun-temurun kerajaan terus mendapat mandat rakyat sejak negara mencapai kemerdekaan, seperti kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. Pihak Admin menyokong penuh ketelusan kerajaan dalam melaksanakan dasar-dasarnya menjadi teras utama dalam memastikan agenda pembangunan negara selari dengan arus globalisasi dunia sementara kebajikan rakyat terus menjadi keutamaan buat selamanya. Semoga usaha dan ikhtiar ini akan membawa keberkatan demi kesejahteraan rakyat jelaka seterusnya mengekalkan status quo bahawa Barisan Nasional dan UMNO adalah wadah rakyat menuju masa depan yang lebih gemilang di bawah pimpinan YAB Dato'Sri Hj. Mohd Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia yang dikasihi terutamanya di dalam menghadapi PRU 13 tidak lama lagi.Semuga perjuangan ini sentiasa diberkati dan direstui sentiasa oleh ALLAH swt DEMI BANGSA, AGAMA DAN NEGARA. Janji Ditepati Kata Dikota - Ikhlas dan Bernas. - Admin / Janji Ditepati

Saturday, February 23, 2013

JELAJAH JANJI DITEPATI DI NEGERI TRENGGANU - LIPUTAN AWAL.


Jelajah Janji Ditepati Buktikan BN Pilihan Rakyat

SATURDAY, FEBRUARY 23, 2013

Sumber : www.papagomo.com

Admin akan menyusul dengan laporan penuh Jelajah Janji Ditepati di Trengganu hari ini.
Sementara ini admin mengucapkan tahniah kepada Papagomo kerana sudah membuat liputan awal dan admin meminjamnya sebagai awalan kepada liputan seterusnya. Thanks Bro.....Hidup PM, Hidup BN. janji Ditepati.  


Syabas Gomo ucapkan kepad rakyat Terengganu yang bersesak sesak hadir ke program Jelajah Janji Ditepati bagi menyuarakan sokongan kepada Perdana Menteri Dato Sri Najib Tun Razak dan MB Terengganu Dato Sri Ahmad Said. 


Apa yang pasti dengan sokongan rakyat Terengganu kita sudah boleh menjangkakan bahawa Terengganu akan kekal dibawah pentadbiran Barisan Nasional pada PRU 13 ini. 

Rakyat Terengganu sudah pernah merasa serik sengan pentadbiran PAS penggal lalu tahun 1999 hingga 2004 yang hanya pandai menipu dengan menabur pelbagai janji tapi gagal menunaikan janji yang diberikan. 

BN pilihan rakyat terengganu. Syabas Rakyat Terengganu. 

Psssttt.... PAS janji dicapati. Hahaha

Penarik Beca Kuala Terengganu Kata PAS Parti Karut.


Sedikit dialog antara PM Najib Razak dan penarik beca di Pasar Payang tadi: 

Penarik beca: "PAS ni karut" 

PM Najib Razak: "Karut macam mana" 

Penarik Beca: "Karut banyak bohong pandai cakap sahaja" 

PM Najib Razak: "Dulu masa PAS perintah?" 

Penarik Beca: "Janji pandai tapi habuk pun takde" 

PM Najib Razak: " Sebab tu BN amalkan Janji Ditepati" 

Mantap lah beb, penarik beca pun boleh fikir realiti parti PAS yang hanya pandai menabur janji tetapi tak menepati janji yang ditabur. Berbeda dengan Barisan Nasional yang sentiasa menunaikan Janji walau apa pun cabarannya. 

BN "Janji Ditepati" 


Psssttt.... PAS pernah tadbir Terengganu 1999 - 2004 Habuk pun takda. 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Najib Razak & Isteri Kini Di Pasar Payang

P

Perdana Menteri Dato' Sri Najib Razak kini berada di Kuala Terengganu dalam siri Jelajah Janji Ditepati. Beliau sampai jam 10 pagi tadi bersama isteri Datin Sri Rosmah Mansor. 

Ketibaan PM di Pasar Payang Kuala Terengganu disambut meriah oleh para peniaga dan rakyat yang telah menunggu ketibaan PM sejak jam 7 pagi lagi. 

Laporan lanjut menyusul... 


Psssttt... Ada juak Fuckatan buat kecoh gangu Walkabout PM... Cam harem... 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


Admin Kata dikota janji ditepati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comment Box

social plugin - janji ditepati

Anaknilai Bloggers Group Headlines