jV3pI-u9x0m0lWjKtWba_rBsmKE Kata Dikota, Janji Ditepati: BONGKAR !!! ANWAR PENGKHIANAT NEGARA YANG SEBENARNYA !!!

KATA DIKOTA JANJI DITEPATI

Pihak yang berkenaan yang berminat boleh menyuarakan sebarang permasalahan Politik dan Sosio-Ekonomi serta kebajikan RAKYAT sebagaimana yang disarankan oleh Gagasan 1 Malaysia serta Transformasi Politik, Ekonomi dan Sosial yang sebenar benarnya . Amalan mengutamakan kehendak rakyat dan mengotakan setiap janji yang dilafazkan menjadi resepi turun-temurun kerajaan terus mendapat mandat rakyat sejak negara mencapai kemerdekaan, seperti kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. Pihak Admin menyokong penuh ketelusan kerajaan dalam melaksanakan dasar-dasarnya menjadi teras utama dalam memastikan agenda pembangunan negara selari dengan arus globalisasi dunia sementara kebajikan rakyat terus menjadi keutamaan buat selamanya. Semoga usaha dan ikhtiar ini akan membawa keberkatan demi kesejahteraan rakyat jelaka seterusnya mengekalkan status quo bahawa Barisan Nasional dan UMNO adalah wadah rakyat menuju masa depan yang lebih gemilang di bawah pimpinan YAB Dato'Sri Hj. Mohd Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia yang dikasihi terutamanya di dalam menghadapi PRU 13 tidak lama lagi.Semuga perjuangan ini sentiasa diberkati dan direstui sentiasa oleh ALLAH swt DEMI BANGSA, AGAMA DAN NEGARA. Janji Ditepati Kata Dikota - Ikhlas dan Bernas. - Admin / Janji Ditepati

Friday, March 29, 2013

BONGKAR !!! ANWAR PENGKHIANAT NEGARA YANG SEBENARNYA !!!

THE I FILES! PENDEDAHAN MENGENAI PENGKHIANAT NEGARA EPISODE 2!


THE I FILES! EPISODE 1 KEBENARAN TENTANG SI PENGKHIANAT NEGARA!



KEBEBASAN MEDIA DIMATA PAKATAN HARAM! #UUlangISaman #ManifestoBukanJanji #TolakPR


Kalau dulu kita selalu didaykyah oleh puak-puak harami ni bahawa Malaysia tidak mengamalkan kebebasan media, kini kebebasan media yang mereka war-warkan dan melalak dulu memakan diri sendiri sampai mereka tak tahan dan mula saman menyaman!

Dulu puak ni bukan main lagi kondem akhbar arus Perdana kununnya tak bagi mereka peluang langsung. Macam-macam la mereka buat cerita pasal kebebasan media ni, sampai satu masa tu nak tukar kerajaan hanya semata-mata takde kebebsan media kata mereka.


Hari ini media mereka bebas buat fitnah baik yang bercetak mahupun yang elektronik. Mereka boleh fitnah ikut suka kepala mak bapak depa. Takdak siapa pund ari puak BN kata apa, takpa la depa berhak nak bersuara.


Tapi bila ada pihak yang tak setuju dengan golongan depa ni dan bersuara maka mula puak-puak hanjeng ni start saman semua orang. Asal dedah sikit je mereka saman, asal dedah sikit je mereka saman. Ini kira sudah jadi macam senjata makan tuan la ni kan?



Dulu puak haram Pakatan ni boikot Utusan, TV3, Berita Harian dan bermacam lagi akhbar arus Perdana dengan alasan berita beerat sebelah dan banyak fitnah. Hari ini, bila merkea pulak menjadi kerajaan dibeberapa negeri dan kita bongkar kelemahan mereka maka mereka pun mula start saman.

Korang perhatikan bagaimana Anwar yang memperjuangkan kebebasan media hari ini melayan media macamana? Rafiz si gay jamban tu pun sama! Mereka tak hormat media, mereka hanya hormat media man ayang mereka mahu saja. Guan Eng di Penang pun sama. Dalam bayak majlis mereka tidak dibenar Utusan masuk buat coverage.


Sedangkan UMNO dan BN di merata tempat membiarkan saja, Malaysiakini si penjilat Pakatan dan Malaysian Insider si Agen Singapork untuk masuk dan buat coverage? Hari ni aku cakap UMNO BN lebih telus dari Pakatan Bangsat ni, belum jadi kerajaan beb depa dah buat macam ni.


Esok mereka ni, Nauzubillah kalau jadi kerajaan, mahu wartawan dan pengamal media yang tak seiring dengan mereka ni akan HILANG begitu saja...maka fikirkan-fikirkan la wahai rakyat Malaysia. Jauhi parti hipokrit tahap bangsat sang Pakatan Durjana ini..

SOURCE : HOUSE PK


Kata Dikota Janji Ditepati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comment Box

social plugin - janji ditepati

Anaknilai Bloggers Group Headlines