jV3pI-u9x0m0lWjKtWba_rBsmKE Kata Dikota, Janji Ditepati: BUKTI PAKATAN HARAM MAHU MENGGUGAT KESELAMATAN NEGARA !!

KATA DIKOTA JANJI DITEPATI

Pihak yang berkenaan yang berminat boleh menyuarakan sebarang permasalahan Politik dan Sosio-Ekonomi serta kebajikan RAKYAT sebagaimana yang disarankan oleh Gagasan 1 Malaysia serta Transformasi Politik, Ekonomi dan Sosial yang sebenar benarnya . Amalan mengutamakan kehendak rakyat dan mengotakan setiap janji yang dilafazkan menjadi resepi turun-temurun kerajaan terus mendapat mandat rakyat sejak negara mencapai kemerdekaan, seperti kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. Pihak Admin menyokong penuh ketelusan kerajaan dalam melaksanakan dasar-dasarnya menjadi teras utama dalam memastikan agenda pembangunan negara selari dengan arus globalisasi dunia sementara kebajikan rakyat terus menjadi keutamaan buat selamanya. Semoga usaha dan ikhtiar ini akan membawa keberkatan demi kesejahteraan rakyat jelaka seterusnya mengekalkan status quo bahawa Barisan Nasional dan UMNO adalah wadah rakyat menuju masa depan yang lebih gemilang di bawah pimpinan YAB Dato'Sri Hj. Mohd Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia yang dikasihi terutamanya di dalam menghadapi PRU 13 tidak lama lagi.Semuga perjuangan ini sentiasa diberkati dan direstui sentiasa oleh ALLAH swt DEMI BANGSA, AGAMA DAN NEGARA. Janji Ditepati Kata Dikota - Ikhlas dan Bernas. - Admin / Janji Ditepati

Friday, August 31, 2012

BUKTI PAKATAN HARAM MAHU MENGGUGAT KESELAMATAN NEGARA !!


Video Panas - "Kita Pijak Najib Razak"

FRIDAY, AUGUST 31, 2012




"Pijak pijak pijak lagi Gambar Perdana Menteri Malaysia".

Paparan ini adalah apa yang berlaku malam tadi sewaktu malam ambang Kemerdekaan yang dirakamkan di sekitar Dataran Merdeka. Sungguh jahil dan tidak berakal mereka ini yang mana kita dapat lihat 
sepertimana di dalam video diatas.


Gambar Najib Razak dipijak pijak dan Diberakkan oleh rakyat Malaysia.
  Apa komen anda mengenai tingkah laku mereka puak puak Pembangkang ini?
Berakal atau Tidak? 

Sumber : Papagomo
P/S  KEPADA PIHAK KDN DAN PDRM - SILA AMBIL TINDAKAN SEGERA ATAU RAKYAT MARHAEN YANG CINTAKAN KEAMANAN DAN KEHARMONIAN NEGARA AKAN BERTINDAK MENENTANG BAGI MEMBENTERAS DAN MENCEGAH PENGKHIANATAN SEUMPAMANYA BERLAKU LAGI. JUGA TELAH MENGAKIBATKAN RAKYAT KETAKUTAN AKIBAT KEBEBASAN MELAMPAU YANG TIDAK TERBENDUNG LAGI !! 

KAMI TIDAK SANGGUP LAGI MARUAH PEMIMPIN UTAMA NEGARA SERTA BENDERA JALUR GEMILANG DIHINA SEDEMIKIAN RUPA. ENTAH APA LAGI PERANCANGAN GOLONGAN ULTRA KIASU DAN CHAUVINIST MAHU MEMPERALATKAN MELAYU BODOH YANG SANGGUP MENGGADAIKAN MARUAH BANGSA, AGAMA DAN NEGARA DEMI KEPENTINGAN POLITIK MEREKA !! ADAKAH INI PERMULAAN TINDAKAN KOMUNIS ATAU SUATU GERAKAN BAWAH TANAH ???

KEPADA HISHAMUDDIN RAIS DAN A. SAMAD SAID !! KEJADIAN DI AMBANG MERDEKA KE 55 SEMALAM ADALAH AKIBAT DRPD KEDANGKALAN ANDA DIPERALAT OLEH MEREKA (ULTRA KIASU/CHAUVINIST). ANDA PERLU BERTANGGUNGJAWAB !! 

AKAN BERSAMBUNG.............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comment Box

social plugin - janji ditepati

Anaknilai Bloggers Group Headlines